Wikipedia:Ngā tono whakatū kaiwhakahaere
After seven days, a bureaucrat or steward will action requests that have consensus support from the community. A minimum of 2 votes is required on Wikipedia Maori.
Tauira poti[edit source]
Mā ngā kaipoti pea e whakamahi i ēnei tauira hei whakaatu i ō rātou whakaaro: Tautoko, Whakahē, Whakaraupapa.
Requests for adminship[edit source]
Nominations by others[edit source]
I would like to nom Kahuroa for bureaucrat. He is a active user here now, and I believe would be able to use the tools to the benefit of this project. Heoi anō; nā Brian (talk) 02:12, 15 Paenga-whāwhā 2007 (UTC)
- E tino whakaae ana ahua ki te tono nei. I accept the nomination with gratitude. Kahuroa 07:40, 15 Paenga-whāwhā 2007 (UTC)
- Tautoko. I am in support of the nomination. E tino tautoko ahau ki te tono na. Whakaae ana ahau ki ta Brian. E tika ana. Matapihi 08:56, 15 Paenga-whāwhā 2007 (UTC)
- Support here, too. All in favour say āe! :) Grutness 11:20, 16 Paenga-whāwhā 2007 (UTC)
- Knowing Kahuroa from his activities in the German Wikipedia related to Māori topics and supporting Polynesian subjects in general I support the nomination. ThT 19:33, 16 Paenga-whāwhā 2007 (UTC)
- Ka pai, I want to support Kahuroa's nomination. I know him quite well, here and in the German wikipedia, too. He is very polite and supportive, and I think he would be a great bureaucrat. Wolfgang K 06:59, 17 Paenga-whāwhā 2007 (UTC)
- Support. --Node ue 18:38, 19 Paenga-whāwhā 2007 (UTC)
- Support as nominator Brian (talk) 04:01, 20 Paenga-whāwhā 2007 (UTC)
- Should be done, then. -- Vardion 20:28, 22 Paenga-whāwhā 2007 (UTC)
Requests for de-adminship[edit source]
E whakatūria ana i konei te kaupapa, kia whakakorea katoatia ngā tūranga kaiwhakahaere matua, tūranga kaiwhakahaere o User:Robin Patterson. Ko te take, kua whakapuakina e te hapori tō rātou kore pai kia mahi tonu ia i konei i tērā tau (Talk:Konumohe (Pūranga); nō muri iho o tēnā, kua mutu katoa āna mahi i konei; engari, i tērā marama kua pahure iho nei, ka hoki mai ia ki Wikipedia talk:Karetao, ka whakatūria e ia te kaupapa, māna, hei kaiwhakahaere matua, e whakamana tētahi karetao; engari, ka whakahē te hapori anō kia mahi ia i konei, ā, ka tahuri kē rātou ki te whakatū kaiwhakahaere matua hou, māna kē e mahi ngā mahi a te kaiwhakahaere matua. Nā ērā mahi a te hapori, ka kitea tō rātou kore pai kia mahi a User:Robin Patterson i konei. He take anō, ko tōna hiahia, i te wā e mahi ana i konei, ahakoa tōna kore mōhio ki te reo, kia tū ia hei tiati mō ngā āhuatanga e pā ana ki te whakamahi i te reo Māori, me tana kaha hiahia kia whakamahia nuitia te reo Pākehā, ahakoa ngā tikanga a ngā tino kaihautū o te Wikimedia i whakatūria ai rātou tēnei paetukutuku hei paetukutuku reo Māori anake. Koia ka whakatū ahau i te kaupapa, kia puta tā tātou tono ki te Meta whakakore ai i ngā tūranga kaiwhakahaere a User:Robin Patterson, kia tau ai te rangimarie ki tēnei taonga o tātou.
- Tautoko Kahuroa 11:20, 23 Haratua 2007 (UTC)
- Tautoko Matapihi 19:12, 23 Haratua 2007 (UTC)
- Tautoko Node ue 20:58, 23 Haratua 2007 (UTC)
- Tautoko sounds reasonable -- Wolfgang K 22:05, 23 Haratua 2007 (UTC)
- Tautoko ThT 05:51, 24 Haratua 2007 (UTC)
Ko te hua: nā MaxSem o Meta i whakakore ngā tūranga kaiwhakahaere, kaiwhakahaere matua o Robin Patterson i te 31 o ngā rā o Haratua. Kahuroa 08:16, 31 Haratua 2007 (UTC)
- Kia ora koutou. Robin Patterson 12:25, 31 Haratua 2007 (UTC)
Tirohia hoki[edit source]
- Ngā tono whakatū kaiwhakahaere i te papakupu reo Māori ā Wiktionary
- Tirohia /Pūranga mō ngā tono tawhito.